dimecres, 24 d’octubre del 2007

VISITA A ESLIDA




Un nou acte per a la apretada agenda de Novembre.





DIA 3 DE NOVEMBRE VISITA A ESLIDA.

Diego ens ha convidat a tots a una fideua a sa casa el dissabte 3 de novembre. La idea es anar pel matí a fer una visita al poble, despres vermouth mentre el mestre paellero/fideuero prepara el dinar. Despres de dinar partideta de cartes i a casa.

Confirmar asistencia al blog o a Diego directament.

L'hora i el lloc per a quedar el fixarem el divendres dia 2 com no a les tasques.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo confirme la meua asistencia. A lo millor vaig acompanyat.

Anònim ha dit...

Osti tu!! Vicent vindrà acompanyat, jo vaig tambe!!

Anònim ha dit...

Jo eixe cap de setmana (espere que el pont sencer) vaig a Castelló en el meu company de pis

Unknown ha dit...

Qui es el fill de puta que se fa passar per mi? Soc l'autèntic Vicent. Pillem al hacker que va suplantant identitats. Jo de moment no confirme res, ya vorem...

Anònim ha dit...

Jo m'apunte xavals.

Anònim ha dit...

soc pepe cervera, jo crec que també aniré, unes botelletes de peche i festuki, luego partidita de roll

Jordi Prieto ha dit...

jo no podré anar, ja q estic de despedida de javi copón, xo passeu-lo molt bé, merda em pedré una paella feta x diego, guardeu-me un poc x al dilluns

Unknown ha dit...

Ei, jo no podré anar, que me'n vaig al pont uns dies fora de turisme rural... A la pròxima, Diego, que ya m'han dit que tens bona mà per a la paelleta... Au

TRONCHOS Y COLES!!

Espere que vos agrade, es un dels moments mítics de la boda de jose luis i raquel