diumenge, 28 d’octubre del 2007

FESTA PISO CAUSANILLES

El proper dia 31 d'Octubre Causanilles ens ha convidat a tots a la inaguració del seu pis.

El plan es el següent:

- Confirmar assistència.
- Visita al piso de Causanilles a partir de les 20:30 hores. Causanilles nos agasajará con un cocktail de bienvenida y realizará un visita guíada para enseñarnos su humilde morada.
- Entre les 22:00-22:30 hores anirem a sopar a algun lloc on haurem reservat. Hi ha que decidir si sopem a Almassora o a Castelló. Voteu en la enquesta
.

Esperem que este plan no faça que algú es tire enrere i no vingue.

17 comentaris:

Olucha ha dit...

A quin hora tenim que anar?

Que tenim que portar?

Causanilles, prepàrat!!!!!

Anònim ha dit...

Aleix, Edu i David no els podem votar, no estan a la llista. Responsable del Blog, fes el favor d'incloure'ls

Francesc ha dit...

Este blog esta de puta mare. Quan sapigueu l'hora de la festa el dieu

Anònim ha dit...

Causa no está massa convençut de fer una festa al seu pis.

Supose que açò és el que menys importe.

Jo si tinc el pont intentaré arribar a hora de la festa dimecres a la nit directament a Almassora

Anònim ha dit...

Hei subnormals, que no hi ha 31 de Novembre, avore si vos aclariu.
David

Anònim ha dit...

jo la enquesta no la veig per ningun lloc, jo vote sopar en castelló, ja que el piso de causa ja l´he vist e igual me quede en les tasques esperanvos, i david avore si aprenem a llegir, 31 d´octubre

Anònim ha dit...

Jo he votat sopar a Castelló. Proposeu un lloc.

Jordi Prieto ha dit...

si tenim q sopar en un bar, jo propose tb castelló, xq com segur q algo beurem, millor no agafar el cotxe deprés.
Lo q jo em pensava al principi q anavem a sopar en el mateix pis, portan cadascú alguna cosa.
Pero si s'ha decidit sopar fora, doncs millor castelló.

Anònim ha dit...

ANNA I JO ANEM, CALRDRIA RESERVAR EL LLOC PER A QUE NO PASSE COM ALTRES VEGADES. PROPOSE EL AMADEO PER A RECORDAR VIEJOS TIEMPOS

Anònim ha dit...

castelló i amadeo

Anònim ha dit...

Holaqtal gent!!!
Impressionada per el Blog Bascollero, és una bona manera d'estar al dia de "assumptes varios", només un incís...espere q dsp de Novembre n'hi haja vida...jeje! no puc assistir a cap dels "esdeveniments" q teniu montats(causes justificades)i mira q em sap greu!! quin encert q tots siguen en Novembre...caguenlamar!!!
Besets!!

Anònim ha dit...

jajaj, olucha i eixa votació de la que parlaes, si ja savia jo...... clar que si, un bloc lliure i de tots! benvinguda rosana, ja tenim un membre mes adicte al foro

Anònim ha dit...

jajaj, olucha i eixa votació de la que parlaes, si ja savia jo...... clar que si, un bloc lliure i de tots! benvinguda rosana, ja tenim un membre més adicte al foro

Anònim ha dit...

que es broma, soc pau

Anònim ha dit...

No ho tornes a fer!

Anònim ha dit...

S�c Francesc, conteu amb Grisel i amb mi pa el sopar de Causa i el dinar a Eslida

Anònim ha dit...

pos encantat de que vingue, en breve el consejo nos informarà d´on anirem a sopar, espere que ho mire rapidet o no trovarem lloc

TRONCHOS Y COLES!!

Espere que vos agrade, es un dels moments mítics de la boda de jose luis i raquel